FAQ - Najczęstsze pytania
Zadajecie nam mnóstwo pytań dotyczących biżuterii, jej wykonania, kamieni i ich właściwości, personalizacji, czy naprawy biżuterii. Zebraliśmy tu te najczęściej zadawane i odpowiedzi do nich.
1.Jaki jest czas wysyłki i ile trzeba czekać na realizację zamówienia dostępnego produktu?
Zamówienia są wysyłane do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Wiemy, że czekacie z niecierpliwością na swoją biżuterię, więc zazwyczaj wysyłamy ją szybciej. Czas w jakim zamówienie trafi do kupującego zależy od formy dostawy ale zazwyczaj to ok 2-3 dni roboczych.
2.Jaki jest czas wysyłki i ile trzeba czekać na realizację zamówienia personalizowanego ?
Jeśli personalizacja dotyczy niewielkich zmian np. zmiana kolorystyki kamieni, zamiana jakiegoś elementu, czy inna długość, to jeśli mamy dostępne wybrane przez Was elementy realizacja jest taka sama jak w przypadku dostępnych w sklepie projektów(do 5 dni roboczych). Kiedy się z nami skontaktujesz poinformujemy Cię czy mamy to czego potrzebujesz i czy uda nam się dokonać zmian od razu.
3.Czy wykonujemy projekty na indywidualne zamówienie?
Oczywiście, bardzo takie wyzwania lubimy 😊. Ty opowiadasz nam „co Ci w duszy gra”, omawiamy projekt, podajemy szacunkowy czas wykonania i cenę . Jeśli zaakceptujesz, przystępujemy do pracy wg Twoich wytycznych i wysyłamy Ci „robocze zdjęcia”. Nasza biżuteria wykonywana jest ręcznie, wiele z nich to wiele godzin pracy, dlatego wykonanie projektu indywidualnego może trwać dłużej. Jeśli biżuteria ma być złocona to także na galwanizację trzeba kilka dni roboczych poczekać, więc prosimy o cierpliwość.
4.Czy biżuteria jest wykonywana z prawdziwego srebra?
Tak, wszystkie nasze produkty które mają w opisie zaznaczone, że posiadają elementy ze srebra lub są z niego wykonane składają się z naturalnego srebra próby 925 od polskich producentów.
5.Czy zakupioną biżuterię można zwrócić lub reklamować?
Zgodnie z polskim prawem zakupiony produkt można oddać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Nie dotyczy to produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie oraz produktów personalizowanych. Wasza satysfakcja jest dla nas ważna, dlatego jesteśmy otwarci na naprawę lub wymianę reklamowanego produktu.
6.Czy biżuteria wywołuje reakcje alergiczne?
Używamy tylko wysokiej jakości półproduktów od polskich producentów, nie zawierających niklu i innych alergenów. Zdarza się rzadko, że ktoś ma uczulenie na jakiś pierwiastek zawarty w stopie złocenia, którym pokrywana jest biżuteria, jednak my nie spotkaliśmy się z takim przypadkiem dotyczącym naszej biżuterii.
7.Jaki jest numer konta do płatności przelewem?
Płatności możecie dokonać na nr konta: 98 1020 4317 0000 5702 0571 5836
BYMYSELF JEWELLERY Edyta Wziątek
8.Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego i zamówienia są tylko dostarczane poprzez wysyłkę.
9.Jak jest pakowana biżuteria?
Biżuterię pakujemy w eleganckie logowane tekturowe pudełko firmowe. Jeśli zamawiasz biżuterię na prezent to napisz o tym w komentarzu do zamówienia- dodamy piękną wstążkę. Do wysyłki zawijamy w bibułę, następnie wkładamy do craftowego pudełka wysyłkowego i w bezpieczną kurierską torbę foliową.
10.Jak dbać o zakupioną biżuterię?
Najlepiej trzymać ją w pudełku, w którym ją wysyłamy lub woreczku strunowym. Unikać kontaktu z woda i chemią. Więcej o pielęgnacji biżuterii znajdziecie na naszym blogu.
11.Jakie kamienie dobrać do znaków zodiaku i jakie mają właściwości?
Dokładny opis kamieni dedykowanych do poszczególnych znaków zodiaku, ich właściwości i mocy ezoterycznych znajdziecie na naszym blogu.
13.Czy zamówienia personalizowane i indywidualne podlegają zwrotom i reklamacji ?
Zamówienia personalizowane i indywidualne nie podlegają zwrotom lecz dajemy na nie możliwość reklamacji.
14.Podoba mi się bransoletka, czy możecie do niej zrobić pasujące kolczyki/naszyjnik?
Nie ma problemu, prosimy o kontakt. Na życzenie przedstawimy projekt i wycenę.
15.Czy wystawiacie faktury VAT ?
Tak, na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. Przy składaniu zamówienia prosimy zaznaczyć odpowiednią opcje i wpisać dane w komentarzu.
16.Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia ?
Klient, który posiada profil na naszej stronie www.bymyselfjewellery.pl , może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.
17.Złożyłam(-em) zamówienie, chciałabym jeszcze coś dokupić, czy mogę to zrobić i czy oba zamówienia będą wysłane jedną przesyłką z jednym kosztem wysyłki ?
Jeśli zostało złożone zamówienie, a potem chcemy jeszcze coś dokupić, wystarczy złożyć następne zamówienie i skontaktować się (telefonicznie lub mailowo) aby potwierdzić chęć otrzymania zamówień w jednej przesyłce. Ważny jest szybki kontakt - jeszcze przed wysyłką biżuterii.
18.W jakim terminie muszę opłacić zamówienie ?
Bardzo prosimy o opłacanie zamówień w ciągu 7 dni od ich złożenia. Jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz dokonać płatności w regulaminowym terminie albo chcesz zrezygnować z zakupu, proszę poinformuj mnie o tym od razu. Szkoda aby przedmiot był zablokowany. Po upływie 7 dni nieopłacone zamówienia są anulowane.
19.Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
Zakładanie konta w naszym sklepie nie jest obowiązkowe. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta. Jednak wtedy nie skorzysta się z rabatu 10% na pierwsze zakupy 😉
20.Czy biżuteria może wyglądać inaczej niż na zdjęciu?
Istnieje szansa, że wybrane produkty mogą prezentować się nieco inaczej w rzeczywistości niż na zdjęciach. Pamiętaj, że kamienie naturalne czasami nieco różnią się od siebie barwą, kształtem czy inkluzjami, więc chociaż selekcjonujemy je dla Was starannie, mogą być minimalne różnice od tych prezentowanych na zdjęciu. Zawsze staramy się jak najdokładniej oddać rzeczywisty wygląd biżuterii na zdjęciach ale, warto pamiętać o możliwych różnicach wynikających z uwarunkowań fotograficznych i indywidualnych ustawień ekranów.
Jesteśmy przekonani, że produkty zakupione w sklepie będą prezentować się jeszcze piękniej na żywo, gdy trafią do Twoich rąk.
21.Czy mogę zamówić jeden/dodatkowy kolczyk?
Głównie oferujemy komplety kolczyków, jednak większość naszych , zwłaszcza asymetrycznych, kolczyków może być miksowana z innymi. Czasami macie także dodatkową dziurkę w uchu. Dlatego rozumiemy, że w niektórych przypadkach może istnieć potrzeba zamówienia jednego kolczyka. W takiej sytuacji zachęcamy do wcześniejszego kontaktu , aby ustalić, czy możemy wykonać wybrany wzór jako pojedynczy kolczyk.
22.Kiedy wyprzedany produkt będzie ponownie dostępny?
Staramy się systematycznie uzupełniać wyprzedane produkty, jednak czasami czekamy na dostawę kamieni lub srebra dłużej i nie możemy dorobić brakującego produktu. Zachęcamy do nastawienia powiadomienia – powiadom o dostępności, które poinformuje o dostępności produktu w sprzedaży za pośrednictwem wiadomości email.
23. Jak opłacić zamówienie gdy szybkiej płatności nie udało się zrealizować, lub wyskoczył błąd systemu płatności ?
Jeżeli z jakichś przyczyn płatność online nie powiedzie się, można zrobić przelew tradycyjny na konto: nr konta: 98 1020 4317 0000 5702 0571 5836
BYMYSELF JEWELLERY Edyta Wziątek
W tytule należy podać numer zamówienia.
24. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienie mogło zostać anulowane ponieważ nie zostało opłacone w przewidzianym na to czasie(7 dni), lub zostało zdublowane (złożone podwójnie). Zamówienie może zostać anulowane również na prośbę klienta.
Na wszystkie wasze pytanie chętnie odpowiemy i zapraszamy do kontaktu na shop@bymyselfjewellery.pl, bymyself.jewellery@gmail.com, lub pod nr telefonu 668 183 540